Pages

Friday, April 24, 2009

makin jatuh cinta sama dia

kadang2... sambil tengok tv saya jahit benda ni.

makin syoklah pulak walaupun masih belum mencapai tahap yang memuaskan lagi.

6 comments:

santi said...

Hi, it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

Maya said...

comel giler putang love tu .. mane dapat?

rina said...

santi : hi. yup, but i'm still digging my patience to make this little tiny thing. hehehe.

maya : butang tu dr rantai cik mek yang telah putus ditarik oleh empunya badan.

Wan Anis Sorfina said...

cute sgt! like the color combination!

LyDia DeLia said...

kelakar baca blog rina..sambil baca, sambil tersenyum lydia tauu..rina dalam dok taknak buat klip, ade lagi klip yang baru dibuat..dah gian le tuu..mmg..kalau dah stat buat cute klip ni, rasa nak buat lagi..keep it up!!

rina said...

wan anis sorfina : tq

lydia delia : tulah psl... mcm ketagih pulak rasa

Post a Comment