Pages

Thursday, March 11, 2010

genggam bara api

rasa macam semangat sedang membara. tapi kadang2 semangat di hati ini cepat pulak sejuknya.

sebab saya ni masih ditakuk amatur. maka kain yang dibeli pun mestilah murahan saja. belum ada keberanian lagi untuk menjahit dengan kain mahal-lawa-giler-sampai-tengok-sahaja-jadi-meroyan-tahap-dewa. saya hanya berani cop2 saja. m21 aku nak, r09 nak, r06 jua, s01 tak ketinggalan, m12pn... dan list cop makin panjang makin panjang. meroyan okay.

2 comments:

Maya said...

gemuruh jiwa.. semangat membara..
:D

rajin! rajin!

SCLover said...

tak ape ..tengok kain cantik semangat nak jait akan datang nanti...(it's a hope ).. fabric collector??.. hahaha...you're not alone..so many out there - sew & craft hobby will have that feelin'

Post a Comment